گزارش مصرف بین المللی رسانه‌ها در سال 2021

گزارش مصرف بین المللی رسانه‌ها در سال 2021

مصرف بین‌المللی رسانه‌ها

گزارش مصرف بین المللی رسانه‌ها در سال 2021

بحران جهانی کرونا باعث اخلال جدی در صنعت رسانه جهانی شده است. بسیاری از تبلیغ کنندگان مخارج خود را قطع یا بسیار کم کرده‌‌‌‌اند، زیرا فروش آنان در میان زمین و هوا قرار دارد. بسیاری از دفاتر رسانه‌ای و تبلیغاتی کارمندان خود را به تعداد زیاد اخراج کرده‌‌‌‌اند. بعد انجام شدن واکسیناسیون در سطح جهانی،...

گزارش مصرف بین المللی رسانه‌ها در سال 2021

بحران جهانی کرونا باعث اخلال جدی در صنعت رسانه جهانی شده است. بسیاری از تبلیغ کنندگان مخارج خود را قطع یا بسیار کم کرده‌‌‌‌اند، زیرا فروش آنان در میان زمین و هوا قرار دارد. بسیاری از دفاتر رسانه‌ای و تبلیغاتی کارمندان خود را به تعداد زیاد اخراج کرده‌‌‌‌اند.

بعد انجام شدن واکسیناسیون در سطح جهانی، برخی از بخش‌‌‌های دورنمای رسانه‌ی بین المللی، به وضعیت قبل از کرونا برگشت ولی وضعیت بخش‌‌‌های دیگر همچنان در ‌‌‌هاله‌ای از ابهام قرار دارد و برخی دیگر ممکن است از تغییرات اتفاق افتاده برنگردند و هیچگاه روی حالت قبلی خود را نبینند.

این گزارش رسانه بین‌الملل را از هنگام ورود به این نقطه محوری بررسی ‌‌‌می‌کند. نقطه‌ای که معیاری برای مقایسه گزارش‌‌‌های بعد از خود ‌‌‌می‌باشد. در بین چیزهایی که به آن اشاره ‌‌‌می‌شوند، رسانه‌‌‌های سنتی، رسانه‌‌‌های دیجیتال، تبلیغات، تاثیر ویروس کرونا قرار دارند. در گزارش تلاش شده تا ابزاری فراهم بشود که برنامه‌ریزان رسانه‌ای بتوانند در زمان‌‌‌های غیر قطعی از آن استفاده بکنند.

مطالب و آمارهایی که به طور مفصل‌تر در گزارش بررسی شده‌‌‌‌اند:

  • اثرات ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا و بریتانیا
  • تغییر عادت‌‌‌های مصرفی و مصرف رسانه ای در این دو کشور
  • بررسی مصرف رسانه‌‌‌ها در جهان
  • بررسی داده‌‌‌های جهانی
  • آمار بازار رسانه‌‌‌های آلمان و فرانسه
  • بررسی پلتفرم‌‌‌های اشتراکی پولی
  • بررسی مشترکین هندی
  • بررسی پلتفرم‌‌‌های رایگان تبلیغ محور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت فایل آمار

فهرست مطالب

گزارش ملی رسانه‌های انگلستان در سال 2023

نگاهی به ساختار صنعت ارتباطات و رسانه در انگلستان نشان می‌دهد که دفتر ارتباطات انگستان که با نام آفکام شناخته می‌شود مرجع اصلی و معتبر هر روایت و آ...

شبکه های اجتماعی در سازمان ها

این محتوا به مشترکان محدود شده است

گزارش مرور جهانی حوزه‌های دیجیتال در سال 2021

بسیار بعید است که از سال 2020 در کتاب‌های تاریخ به عنوان سالی خوب یاد شود؛ اما در حوزه‌های دیجیتال، سال 2020 سال بسیار جالبی بوده است. افراد بسیاری...

برترین برندهای جهان

شرکت مشاوره آمریکایی Interbrand  در زمینه‌ی ارزش‌گذاری برندها و رتبه‌بندی آن‌ها فعالیت می‌‌کند. این شرکت از سال 1988 کار ارزش‌گذاری برندهای دنیا را...