نوع : گزارش
ناشر : yougov
نوع فایل : PDF
زبان : انگلیسی
صفحه : 100

گزارش مصرف بین المللی رسانه‌ها در سال ۲۰۲۱

بحران جهانی کرونا باعث اخلال جدی در صنعت رسانه جهانی شده است. بسیاری از تبلیغ کنندگان مخارج خود را قطع یا بسیار کم کرده‌‌‌‌اند، زیرا فروش آنان در میان زمین و هوا قرار دارد. بسیاری از دفاتر رسانه‌ای و تبلیغاتی کارمندان خود را به تعداد زیاد اخراج کرده‌‌‌‌اند.

بعد انجام شدن واکسیناسیون در سطح جهانی، برخی از بخش‌‌‌های دورنمای رسانه‌ی بین المللی، به وضعیت قبل از کرونا برگشت ولی وضعیت بخش‌‌‌های دیگر همچنان در ‌‌‌هاله‌ای از ابهام قرار دارد و برخی دیگر ممکن است از تغییرات اتفاق افتاده برنگردند و هیچگاه روی حالت قبلی خود را نبینند.

این گزارش رسانه بین‌الملل را از هنگام ورود به این نقطه محوری بررسی ‌‌‌می‌کند. نقطه‌ای که معیاری برای مقایسه گزارش‌‌‌های بعد از خود ‌‌‌می‌باشد. در بین چیزهایی که به آن اشاره ‌‌‌می‌شوند، رسانه‌‌‌های سنتی، رسانه‌‌‌های دیجیتال، تبلیغات، تاثیر ویروس کرونا قرار دارند. در گزارش تلاش شده تا ابزاری فراهم بشود که برنامه‌ریزان رسانه‌ای بتوانند در زمان‌‌‌های غیر قطعی از آن استفاده بکنند.

مطالب و آمارهایی که به طور مفصل‌تر در گزارش بررسی شده‌‌‌‌اند:

  • اثرات ویروس کرونا در ایالات متحده آمریکا و بریتانیا
  • تغییر عادت‌‌‌های مصرفی و مصرف رسانه ای در این دو کشور
  • بررسی مصرف رسانه‌‌‌ها در جهان
  • بررسی داده‌‌‌های جهانی
  • آمار بازار رسانه‌‌‌های آلمان و فرانسه
  • بررسی پلتفرم‌‌‌های اشتراکی پولی
  • بررسی مشترکین هندی
  • بررسی پلتفرم‌‌‌های رایگان تبلیغ محور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *