گزارش صنعت برنامه‌های موبایل ایران در سال ۹۸

گزارش صنعت برنامه‌های موبایل ایران در سال ۹۸

گزارش کافه بازار از صنعت برنامه های اندرویدی در ایران

گزارش صنعت برنامه‌های موبایل ایران در سال ۹۸

در سال ۹۸ کافه بازار تصمیم گرفت از کاربران خود آماری دقیق و از صنعت برنامه و بازی‌های موبایلی تصویری شفاف ارائه دهد. نتیجهٔ این تصمیم گزارش صنعت برنامه‌های موبایل است. صنعت برنامه‌های موبایل هم مانند سایر کسب‌وکارها تحت تأثیر کووید قرار گرفت ولی بررسی‌ها نشان داد در سال ۹۸ هم روند رو به‌ رشدش را ...

گزارش صنعت برنامه‌های موبایل ایران در سال ۹۸

در سال ۹۸ کافه بازار تصمیم گرفت از کاربران خود آماری دقیق و از صنعت برنامه و بازی‌های موبایلی تصویری شفاف ارائه دهد. نتیجهٔ این تصمیم گزارش صنعت برنامه‌های موبایل است.

صنعت برنامه‌های موبایل هم مانند سایر کسب‌وکارها تحت تأثیر کووید قرار گرفت ولی بررسی‌ها نشان داد در سال ۹۸ هم روند رو به‌ رشدش را حفظ کرده است. این گزارش با تلاش کافه بازار در اختیار عموم قرار گرفت تا علاقمندان به صنعت بازی و برنامه‌های موبایلی و فعالان این صنعت با دید باز دربارهٔ آینده‌شان تصمیم‌گیری کنند و گذشتهٔ این حیطه را بهتر بشناسند.

 

در این گزارش می‌خوانیم:

مقدمه
بازار در یک نگاه 1398-1389
بازار در سال ۱۳۹۸

روندها   
بازار در پنج سال اخیر
24 میلیون تراکنش موفق در سال ۱۳۹۸
189 میلیارد تومان درآمد خالص توسعه‌دهنده‌ها در سال ۱۳۹۸

بازی‌ها و برنامه‌ها 
سهم بازی‌ها: یک پنجم تراکنش، یک سوم درآمد
فراز خریدارها و فرود فروشنده‌ها در سال ۱۳۹۸
حجم بازار؛ رشد سال به سال و روند سال ۱۳۹۸

برنامه‌ها
توزیع درآمد برنامه‌ها در استان‌های کشور
۱٫۲ میلیارد بار دانلود و به‌روزرسانی برنامه‌ها
دانلود و به‌روزرسانی از دسته‌های مختلف برنامه در سال ۱۳۹۸
۴۹ میلیون بار ثبت امتیاز برای برنامه‌ها توسط کاربران در سال ۱۳۹۸
درصد خریداران مشترک بین رقبای هر دسته از برنامه‌ها

بازی‌ها
توزیع درآمد بازی‌ها در استان‌های کشور
بیش از ۶۷۰ میلیون بار دانلود و به‌روزرسانی بازی‌ها
دانلود و به‌روزرسانی از دسته‌های مختلف بازی در سال ۱۳۹۸
۳۰ میلیون بار ثبت امتیاز برای بازی‌ها در سال ۱۳۹۸

سال ۹۸ در یک نگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت فایل آمار

فهرست مطالب

صنعت بازی‌ ویدئویی در آیینه آمار

گزارش استاتیستا[1] از صنعت بازی ویدئویی نگاهی جامع و همه‌جانبه به این صنعت در سال 2023 انداخته است و داده‌های ارزشمندی همچون درآمد بازار بازی‌های و...

گزارش جهانی بازی ابری در سال 2022

شرکت‌های بازی‌سازی از نوآوری‌های مختلف برای درآمدزایی بیشتر استقبال می‌کنند. یکی از این نوآوری‌ها گیمینگ ابری[1] است که به مرور زمان در حال بالغ شد...

بازار بازی های ویدیویی در آلمان (بررسی گیمرهای آلمانی)

آلمان پنجمین بازار بزرگ جهان از نظر درآمد بازی در سال 2022  و دومین بازار بزرگ بازی در اروپا است. این کشور 44.3 میلیون گیمر دارد. می‌توان گفت که از...

بررسی روند بازی واقعیت مجازی

شرکت تحقیقاتی Newzoo که در تحلیل و ارائه‌ی آمار صنعت بازی تخصص دارد، به تازگی گزارشی را از وضعیت بازی واقعیت مجازی منتشر کرده است. در مقدمه‌ی این گ...