این گزارش با استفاده از منابع متعددی جمعآوری شده و تنها هدف آن نشان دادن شمایل کلی صنعت تبلیغات در ایران است. بعضی از منابعی که در گرآوری این گزارش استفاده شدهاند شامل: گزارشهای شرکتهای سهامی عام و خاص، شرکتهای تحقیق بازار، دانشگاهها، کارشناسان، متخصصان، وزارت ارتباطات، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، سازمان آمار و دیگر سازمانهای دولتی است.
در این گزارش میخوانیم:
فناوری ارتباطات در ایران
بازار تبلیغات در جهان، خاورمیانه و شمال آفریقا و ایران
تبلیغات ویدئویی، همسان و موبایلی در ایران
تبلیغات در شبکههای اجتماعی در ایران
اتریبیوشن و شمارشگر تبلیغات در ایران
فرصتهای بازار تبلیغات دیجیتال در ایران
چالشهای بازار تبلیغات دیجیتال در ایران