صنعت بازی های موبایل ایران

صنعت بازی های موبایل ایران

گزارش مطالعه الگوی مصرف و پرداخت بازیکنان موبایلی

صنعت بازی های موبایل ایران

با وجود محدودیت استفاده از کنسول و بازی‌های رایانه‌ای در ایران، گیمرهای ایرانی به سمت بازی‌های موبایلی رفتند. بازی‌های موبایلی در سال‌های گذشته به ابزار جذب و ماندگاری مخاطب بازی‌های دیجیتال تبدیل شدند. کلیدواژهٔ بلوغ در این گزارش به این معناست که الگوهای مصرف بازیکنان موبایلی در سال ۹۶ هوشمندانه...

صنعت بازی های موبایل ایران

با وجود محدودیت استفاده از کنسول و بازی‌های رایانه‌ای در ایران، گیمرهای ایرانی به سمت بازی‌های موبایلی رفتند. بازی‌های موبایلی در سال‌های گذشته به ابزار جذب و ماندگاری مخاطب بازی‌های دیجیتال تبدیل شدند. کلیدواژهٔ بلوغ در این گزارش به این معناست که الگوهای مصرف بازیکنان موبایلی در سال ۹۶ هوشمندانه‌تر و پخته‌تر شده‌اند. از آمارها برمی‌آید که بازیکنان بر چند ژانر محدود تمرکز می‌کنند و سلیقهٔ خود را پیدا کرده‌اند درست برخلاف سال‌های قبل. در این گزارش اطلاعاتی روایت و تحلیل شده‌اند که می توانند از نظر بازی‌سازان ارزشمند باشند.

:در این گزارش می‌خوانیم

مقدمه

این پژوهش چگونه انجام شده‌است؟

بازیکنان موبایلی در یک نگاه

نسبت جمعیت بازیکنان براساس: جنسیت، سن، وضعیت تأهل، محل سکونت و سیستم عامل

بازار

دسترسی به بازی‌های موبایلی

ژانر

رو به جلو

ما چه کسانی هستیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت فایل آمار

فهرست مطالب

صنعت بازی‌ ویدئویی در آیینه آمار

گزارش استاتیستا[1] از صنعت بازی ویدئویی نگاهی جامع و همه‌جانبه به این صنعت در سال 2023 انداخته است و داده‌های ارزشمندی همچون درآمد بازار بازی‌های و...

گزارش جهانی بازی ابری در سال 2022

شرکت‌های بازی‌سازی از نوآوری‌های مختلف برای درآمدزایی بیشتر استقبال می‌کنند. یکی از این نوآوری‌ها گیمینگ ابری[1] است که به مرور زمان در حال بالغ شد...

بازار بازی های ویدیویی در آلمان (بررسی گیمرهای آلمانی)

آلمان پنجمین بازار بزرگ جهان از نظر درآمد بازی در سال 2022  و دومین بازار بزرگ بازی در اروپا است. این کشور 44.3 میلیون گیمر دارد. می‌توان گفت که از...

بررسی روند بازی واقعیت مجازی

شرکت تحقیقاتی Newzoo که در تحلیل و ارائه‌ی آمار صنعت بازی تخصص دارد، به تازگی گزارشی را از وضعیت بازی واقعیت مجازی منتشر کرده است. در مقدمه‌ی این گ...