صنعت رسانه و سرگرمی در هند

صنعت رسانه و سرگرمی در هند

صنعت رسانه و سرگرمی در هند

صنعت رسانه و سرگرمی در هند از رونق زیادی برخوردار است. هندوستان دومین بازار بزرگ تلویزیون و یکی از بزرگ‌ترین بازارهای پخش تلویزیونی را دارد. به طوری که بازار تلویزیون این کشور می‌تواند پذیرای بیش از 100 میلیون خانه باشد.  همچنین در گزارش مالی سال 2021 دولت هند، انتظار درآمد حاصل از بازار تلویزیون...

صنعت رسانه و سرگرمی در هند

صنعت رسانه و سرگرمی در هند از رونق زیادی برخوردار است. هندوستان دومین بازار بزرگ تلویزیون و یکی از بزرگ‌ترین بازارهای پخش تلویزیونی را دارد. به طوری که بازار تلویزیون این کشور می‌تواند پذیرای بیش از 100 میلیون خانه باشد.  همچنین در گزارش مالی سال 2021 دولت هند، انتظار درآمد حاصل از بازار تلویزیون، 13.82 میلیارد تخمین زده شد.

صنعت انیمیشن هند نیز دارای رشد بسیار سریعی است. ارزش صنعت انیمیشن و جلوه‌های بصری از 928 میلیون دلار در سال 2017، به 1.15 میلیارد دلار در سال 2018 رسیده است. همچنین انتظار می‌رود که در سال‌های 2021-2017 این صنعت با نرخ بیشتری رشد کند. ازجمله دلایل رشد صنعت انیمیشن در این کشور، افزایش استفاده از انیمیشن و جلوه‌های بصری در تلویزیون داخلی و فضای سینمایی است.صنعت فیلم هند نیز دارای رشدی مانند صنعت انیمیشن بوده است. دیجیتالی شد نقش بسیار مهمی در رشد صنعت فیلم هند ایفا کرده است.

به طور کلی می‌توان گفت که افزایش درآمد، ارتقاء سبک زندگی، گسترش جمعیت جوان رو به رشد در افزایش مجهز به دستگاه‌های قابل حمل دارای اینترنت در افزایش تقاضا سهیم بوده است. افزایش حمات دولت از صنعت رسانه و سرگرمی در هند نیز موجب رونق سرمایه‌گذاری در این حوزه شده است.

در گزارش صنعت رسانه و سرگرمی در هندوستان می‌توانید به نمای کلی این بازار که از بخش‌های مختلف تلویزیون، رادیو، بازی، انیمیشن، موسیقی، فیلم … تشکیل شده است؛ دسترسی داشته باشید.

 

مطالب و آمارهایی که به طور مفصل در گزارش می خوانیم:

  • مزیت‌های کشور هند در صنعت سرگرمی و رسانه
  • بررسی رشد حوزه سرگرمی
  • بررسی بخش‌های حوزه‌ی سرگرمی به تفکیک
  • درآمد بخش تلویزیون
  • درآمد تبلیغات
  • بررسی صنعت موسیقی
  • گرایشات و استراتژی‌های صنعت
  • معرفی سازمان‌های حوزه‌ی رسانه و سرگرمی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت فایل آمار

فهرست مطالب

پایگاه دانش مرتبطی یافت نشد