شبکه های اجتماعی در سازمان ها

شبکه های اجتماعی در سازمان ها

شبکه های اجتماعی در سازمان ها

رسانه‌های اجتماعی مدتی‌هاست که جایگاه خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی تثبیت کرده‌اند. به سبب رغبت جوامع مختلف به رسانه‌های اجتماعی، تعداد پلتفرم‌های موجود برای آن نیز رشد کرده است. این پلتفرم‌ها هر کدام نقشی متفاوت را برای افراد مختلف بازی می‌کنند. بیشتر سازمان‌ها امروزه حداقل ...

شبکه های اجتماعی در سازمان ها

رسانه‌های اجتماعی مدتی‌هاست که جایگاه خود را به عنوان یکی از مهم‌ترین ابزارهای بازاریابی تثبیت کرده‌اند. به سبب رغبت جوامع مختلف به رسانه‌های اجتماعی، تعداد پلتفرم‌های موجود برای آن نیز رشد کرده است. این پلتفرم‌ها هر کدام نقشی متفاوت را برای افراد مختلف بازی می‌کنند. بیشتر سازمان‌ها امروزه حداقل  4 عدد از رایج‌ترین رسانه‌های اجتماعی را برای اهداف مختلفی مانند بازاریابی استفاده می‌کنند.

گزارش شبکه های اجتماعی در سازمان ها اطلاعات 750 بازار و متخصص علم ارتباطات در منطقه‌ی اروپا، آفریقا و خاورمیانه استفاده کرده است. 5 رسانه‌ی اجتماعی برتر مورد استفاده توسط سازمان‌ها و مجموعه‌ها به ترتیب، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، یوتیوب و توییتر بوده‌اند. در این میان نیز تیک‌تاک بیشترین رشد را داشته است.

اهمیت و میزان استفاده از رسانه‌های اجتماعی‌، وابسته به نوع صنعت و کسب و کار است. اما از مهم‌ترین دلایل استفاده از رسانه‌های اجتماعی می‌توان به افزایش آگاهی از برند، بالا بردن نرخ تبادل و افزایش فروش اشاره کرد.

آمارها و مطالبی که بطور دقیق‌تر در گزارش بررسی می‌‌‌شود:

  • پر استفاده‌ترین شبکه‌های اجتماعی در سال 2023
  •  مهم‌ترین شبکه‌های اجتماعی برای انواع کسب و کارها و سازمان‌ها در سال 2023
  • میزان رشد شبکه‌های اجتماعی در سال 2023
  •  مهم‌ترین اهداف استفاده از شبکه‌های اجتماعی در سال 2023
  • معیارهای موفقیت در شبکه‌های اجتماعی در سال 2023

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت فایل آمار

فهرست مطالب

گزارش ملی رسانه‌های انگلستان در سال 2023

نگاهی به ساختار صنعت ارتباطات و رسانه در انگلستان نشان می‌دهد که دفتر ارتباطات انگستان که با نام آفکام شناخته می‌شود مرجع اصلی و معتبر هر روایت و آ...

گزارش مرور جهانی حوزه‌های دیجیتال در سال 2021

بسیار بعید است که از سال 2020 در کتاب‌های تاریخ به عنوان سالی خوب یاد شود؛ اما در حوزه‌های دیجیتال، سال 2020 سال بسیار جالبی بوده است. افراد بسیاری...

برترین برندهای جهان

شرکت مشاوره آمریکایی Interbrand  در زمینه‌ی ارزش‌گذاری برندها و رتبه‌بندی آن‌ها فعالیت می‌‌کند. این شرکت از سال 1988 کار ارزش‌گذاری برندهای دنیا را...

سالنامه آماری فرهنگ، ورزش و گردشگری

آمارهای ارائه‌شده در این فصل مربوط به برنامه‌های صدا و سیما، مطبوعات، کتاب و کتابخانه‌های عمومی، سینماها، موزه‌ها و بناهای تاریخی، گردشگران واردشده...