بررسی اثربخشی استراتژیهای بازاریابی در صنعت چاپ و نشر با استفاده از رویکرد ترکیبی BSC-FAHP موضوع این پژوهش و هدف آن، شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی استراتژیهای بازاریابی در صنعت چاپ و نشر است. مشتری، درآمد مالی، فرآیندهای داخلی کسبوکار و رشد و یادگیری اولویتهای این استراتژی هستند.
در این گزارش میخوانیم:
مقدمه
بیان مساله و ضرورت تحقیق
تعریف متغیرها
ادبیات و مبانی نظری
استراتژیهای بازاریابی
صنعت چاپ و نشر
کارت امتیازی متوازن
تکنیک تصمیمگیری چند معیاره فازی
روش پژوهش
تحلیل دادهها
شناسایی معیارها و زیرمعیارهای نهایی
تعیین اولویت عناصر مدل با استفاده از تکنیک AHP فازی
نتیجهگیری
مراجع