بررسی اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی در صنعت چاپ و نشر

بررسی اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی در صنعت چاپ و نشر

بررسی اثربخشی استراتژیهاي بازاریابی در صنعت چاپ و نشر

بررسی اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی در صنعت چاپ و نشر

بررسی اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی در صنعت چاپ و نشر با استفاده از رویکرد ترکیبی BSC-FAHP موضوع این پژوهش و هدف آن، شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی در صنعت چاپ و نشر است. مشتری، درآمد مالی، فرآیندهای داخلی کسب‌وکار و رشد و یادگیری اولویت‌های این استراتژی هستند.    ...

بررسی اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی در صنعت چاپ و نشر

بررسی اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی در صنعت چاپ و نشر با استفاده از رویکرد ترکیبی BSC-FAHP موضوع این پژوهش و هدف آن، شناسایی عوامل موثر بر اثربخشی استراتژی‌های بازاریابی در صنعت چاپ و نشر است. مشتری، درآمد مالی، فرآیندهای داخلی کسب‌وکار و رشد و یادگیری اولویت‌های این استراتژی هستند.

 

 

 

 

در این گزارش می‌خوانیم:

مقدمه

بیان مساله و ضرورت تحقیق 

تعریف متغیرها

ادبیات و مبانی نظری

استراتژی‌های بازاریابی

صنعت چاپ و نشر

کارت امتیازی متوازن

تکنیک تصمیم‌گیری چند معیاره فازی

روش پژوهش 

تحلیل داده‌ها

شناسایی معیارها و زیرمعیارهای نهایی

تعیین اولویت عناصر مدل با استفاده از تکنیک AHP فازی

نتیجه‌گیری

مراجع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت فایل آمار

فهرست مطالب

نگاهی تحلیلی به بازار جهانی صنعت کتاب

احتمالاً شما هم، تاکنون، تجربه تردید برای خرید و خواندن یک کتاب میان نسخه چاپی و الکترونیکی آن‌را داشته‌اید. گرایش به سمت دیجیتالی شدن، وضعیتی را ب...

بازار کتاب در آمریکا

بازار کتاب در آمریکا با چالش‌های فراوانی روبه‌رو شده است. افزایش محبوبیت رسانه‌های دیجیتال و وضعیت خرده‌فروشی‌های کتاب از جمله‌ی این چالش‌ها است. ب...

کتاب فروشی های آمریکا (بررسی فروشگاه زنجیره‌ای BAM!)

فروشگاه Books-A-Million که با نام اختصاری BAM! شناخته می‌شود؛ یک فروشگاه کتاب زنجیره‌ای در ایالات متحده آمریکا است که 260 شعبه در 32 ایالت دارد. ای...

آمارهای صنعت کتاب در لهستان

صنعت کتاب در لهستان سال‌‌های اخیر افت کرده‌است. با این حال بخش‌‌های خاصی از این صنعت در حال شکوفایی است. به عنوان مثال، درآمد حاصل از فروش و انتشار...