بازار بازی های ویدیویی در آلمان (بررسی گیمرهای آلمانی)

بازار بازی های ویدیویی در آلمان (بررسی گیمرهای آلمانی)

بازار بازی های ویدیویی در آلمان (بررسی گیمرهای آلمانی)

آلمان پنجمین بازار بزرگ جهان از نظر درآمد بازی در سال 2022  و دومین بازار بزرگ بازی در اروپا است. این کشور 44.3 میلیون گیمر دارد. می‌توان گفت که از هر 10 آلمانی 7 نفر علاقه‌مند به بازی هستند. نمایشگاه گیمزکام[1] که بزرگ‌ترین رویداد سالانه در زمینه‌ی بازی‌ها به شمار می‌رود؛ هر ساله در آلمان برگزار...

بازار بازی های ویدیویی در آلمان (بررسی گیمرهای آلمانی)

آلمان پنجمین بازار بزرگ جهان از نظر درآمد بازی در سال 2022  و دومین بازار بزرگ بازی در اروپا است. این کشور 44.3 میلیون گیمر دارد. می‌توان گفت که از هر 10 آلمانی 7 نفر علاقه‌مند به بازی هستند.

نمایشگاه گیمزکام[1] که بزرگ‌ترین رویداد سالانه در زمینه‌ی بازی‌ها به شمار می‌رود؛ هر ساله در آلمان برگزار می‌شود. این نمایشگاه محلی برای گردهمایی علاقه‌مندان به صنعت گیم و معرفی‌ بازی‌ها است. در این رویداد فعالان صنعت بازی با یکدیگر آشنا می‌شوند و  به معرفی محصولات و سخت‌افزارهای مناسب بازی به یکدیگر و همچنین به بخش دولتی می‌پردازند.

اگر می‌خواهید بدانید که گیمرهای انگلیسی چه کسانی هستند؟ چه ویژگی‌هایی دارند؟ چگونه با بازی‌های ویدیویی درگیر می‌شوند؟ و چه انگیزه‌ای آن‌ها را برای خرج کردن پول در بازی تشویق می‌کند؟ می‌توانید به گزارش شرکت تحقیقاتی Newzoo که در تحلیل و ارائه‌ی آمار صنعت بازی تخصص دارد؛ مراجعه کنید. این گزارش بینش گسترده‌ای درباره‌ی گیمرهای آلمانی و بازار بازی های ویدیویی در آلمان  ارائه می‌دهد.

گزارش شرکت Newzoo به سازندگان و ناشران بازی کمک می‌کند که نگاهی جامع به گیمرهای آلمانی داشته باشند. همچنین موجب می‌شود که چشم‌انداز پیچیده‌ی بازی‌های رایانه‌ای را به وضوح ببینند؛ تا فرصت‌های مختلف را در صنعت بازی شناسایی کنند.

آمارها و مطالبی که بطور دقیق‌تر در گزارش بررسی می‌‌‌شود:

  • میزان درگیری آلمانی‌ها با بازی‌های ویدیویی
  • بررسی طریقه مصرف زمان اختصاص داده شده به بازی‌ها
  • بررسی ویژگی‌های شخصیتی و جمعیت‌شناختی بازیکنان و انگیزه‌های آن‌ها
  • بررسی پلتفرم‌های مختلف بازی
  • بررسی زمان صرف‌شده برای بازی بر اساس پلتفرم
  • بازی‌ها و ژانرهای محبوب در آلمان
  • بررسی رفتار گیمرهای آلمانی در خرید بازی

[1] Gamescom

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت فایل آمار

فهرست مطالب

صنعت بازی‌ ویدئویی در آیینه آمار

گزارش استاتیستا[1] از صنعت بازی ویدئویی نگاهی جامع و همه‌جانبه به این صنعت در سال 2023 انداخته است و داده‌های ارزشمندی همچون درآمد بازار بازی‌های و...

گزارش جهانی بازی ابری در سال 2022

شرکت‌های بازی‌سازی از نوآوری‌های مختلف برای درآمدزایی بیشتر استقبال می‌کنند. یکی از این نوآوری‌ها گیمینگ ابری[1] است که به مرور زمان در حال بالغ شد...

بررسی روند بازی واقعیت مجازی

شرکت تحقیقاتی Newzoo که در تحلیل و ارائه‌ی آمار صنعت بازی تخصص دارد، به تازگی گزارشی را از وضعیت بازی واقعیت مجازی منتشر کرده است. در مقدمه‌ی این گ...

بازار بازی های ویدویی در انگلیس

انگلستان ششمین بازار بزرگ جهان از نظر درآمد بازی در سال 2022 است. این کشور همچنین دومین بازار بزرگ بازی‌ها را در اروپا دارد. ارزش این بازار در سال ...