اسنپ همسفر دیجیتال مسافران است که نهمین سال همراهی آن نیز با مردم ایران گذشت. این مجموعه که در ابتدا فعالیت آن محدود به حمل و نقل خودرویی بود، امروز در حوزههای مختلفی فعالیت خود را گسترش داده و به پشتوانه برند خود، در حال گسترش فعالیتهای خود هست. اسنپ با بیش از 60 میلیون کاربر در 278 شهر کشور جایگاه ویژهای در اکوسیستم فناوری و بازار اقتصاد دیجیتال ایران دارد.
اسنپ تلاش کرده تا ضمن توسعه خدمات اصلی خود در زمینه حمل و نقل، به حوزههای دیگر نیز ورود پیدا کند. در واقع اسنپ از خدمات حمل و نقل آغاز کرده و به یک اکوسیستم چندگانه و متنوع در حوزههای مختلف تبدیل شده است. بر اساس دستهبندی سرویسهای سوپر اپلیکیشن اسنپ در حال حاضر تعداد 17 سرویس در سوپر اَپ اسنپ ارائه میشود. از این رو گزارش دادهمحور سالانه آن در سطوح مختلف حائز اهمیت است، زیرا دادههای ارزشمندی را از بازارهای مختلفی که در آن به ارائه سرویس میپردازد در اختیار عموم قرار میدهد که این دادهها نمایانگر رفتار کاربران هستند.
این گزارش علاوهبر معرفی بخش منابع انسانی و تیم مرکزی اسنپ، بهطور مفصل به داستان 7 سرویس سوپر اَپ اسنپ شامل اسنپخودرو، اسنپباکس، اسنپفود، سوپرمارکت اسنپ، اسنپپی، اسنپتریپ و اسنپ دکتر در سال 1401 پرداخته است.
آمارها و مطالبی که بهطور دقیقتر در گزارش بررسی میشوند:
- سوپراپ اسنپ؛ محصولی برای تمام نیازها
- اسنپ خودرو؛ پیشتاز در حملونقل
- اسنپباکس؛ امنیت و سرعت در جابهجایی
- اسنپفود؛ تجربهی آسان سفارش غذا
- سوپرمارکت اسنپ؛ سبد خرید فوری و ارزان
- اسنپپی؛ الان بخر، بعدا پرداخت کن
- اسنپتریپ؛ انتخاب اول سفر از مبدا تا مقصد
- اسنپ دکتر؛ یک بیمارستان آنلاین
- معرفی تیم مرکزی اسنپ
- و…