گزارش سال 1401 دیجی‌کالا

گزارش سال 1401 دیجی‌کالا

گزارش سال 1401 دیجی‌کالا

دیجی‌کالا پنجره دیجیتالی به‌سوی مصرف‌کننده ایرانی است. این مجموعه به تنهایی سهمی 50درصدی (به ‌اندازه 104 هزار فروشگاه آنلاین دیگر کشور) را از کل بازار تجارت الکترونیک ایران داراست. مجموعه دیجی‌کالا به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در تجارت الکترونیک ایران داده‌ها و اطلاعات ارزشمندی را از عادات و رف...

گزارش سال 1401 دیجی‌کالا

دیجی‌کالا پنجره دیجیتالی به‌سوی مصرف‌کننده ایرانی است. این مجموعه به تنهایی سهمی 50درصدی (به ‌اندازه 104 هزار فروشگاه آنلاین دیگر کشور) را از کل بازار تجارت الکترونیک ایران داراست. مجموعه دیجی‌کالا به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در تجارت الکترونیک ایران داده‌ها و اطلاعات ارزشمندی را از عادات و رفتار مصرف‌کنندگان در اختیار دارد.

گزارش سال 1401 دیجی‌کالا چهارمین گزارش سالانه این مجموعه با تمرکز بر داده‌ها و مهم‌ترین دستاوردهای آن است. این گزارش به مخاطبان امکان رصد شفاف دیجی‌کالا را می‌دهد و در 7 فصل به سوالاتی درباره عملکرد دیجی‌کالا در ارائه خدمات به مشتریان و فروشندگان، رفتار کاربران و مشتریان، پرفروش‌ترین کالاها و برندها، نگرش و احساس مردم نسبت به دیجی‌کالا، اقدامات مسئولیت اجتماعی و تجارت الکترونیک در ایران پاسخ می‌دهد. همچنین پیمایش ملی دیجی‌کالا بخش مهم دیگری از این گزارش است که اطلاعات مفیدی را درباره وضعیت فروش آنلاین در ایران و نگرش و احساس مردم درباره دیجی‌کالا بیان می‌کند.

در مجموع این گزارش حاوی داده‌هایی ارزشمندی است که می‌تواند بینش مناسبی را برای افراد و بخش‌های مختلف در حوزه‌های تصمیم‌گیری، سیاست‌گذاری، عملیاتی و… به‌وجود بیاورد.

آمارها و مطالبی که به‌طور دقیق‌تر در گزارش بررسی می‌شوند: 

  • تجارت الکترونیک در ایران
  • دیجی‌کالا در یک نگاه
  • مارکت پلیسِ دیجی‌کالا
  • مشتریان
  • دلایل رضایت و نارضایتی مشتریان
  • کاربران
  • پر جست‌وجوترین کالاها
  • مسئولیت اجتماعی
  • کالاها و برندها
  • کالاهای پرفروش دیجی‌کالا
  • دیجی‌کالا زیر ذره‌بین
  • و…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت فایل آمار

فهرست مطالب

گزارش 1401 اسنپ

گزارش عملکرد سال 1401 اسنپ

اسنپ همسفر دیجیتال مسافران است که نهمین سال همراهی آن نیز با مردم ایران گذشت. این مجموعه که در ابتدا فعالیت آن محدود به حمل‌ و نقل خودرویی بود، امر...

روایت یکتانت از بازاریابی دیجیتال ایران در سال 1401

امروزه تبلیغات برای دیده شدن از راه‌های مختلفی به سمت ما می‌آیند؛ فرقی نمی‌کند در حال پیاده‌روی باشیم یا رانندگی، در خانه باشیم یا محل کار، فیلم و ...

گزارش سال 1401 جاباما

جاباما دری دیجیتالی، برای ورود مسافران به سرای میزبانان است. این مجموعه با تعداد 2.3 میلیون کاربر و 18 هزار اقامتگاه فعال سهم قابل توجهی را از بازا...