گزارش بررسی صنایع خلاق و فرهنگی در 2021

گزارش بررسی صنایع خلاق و فرهنگی در 2021

گزارش بررسی صنایع خلاق و فرهنگی در 2021

این گزارش را وزارت فدرال روابط اقتصادی و فعالیت‌های اقلیمی آلمان در 2022 دربارهٔ بررسی فرهنگ و صنایع خلاق منتشر کرده است. گزارش بررسی صنایع خلاق و فرهنگی به‌صورت سالانه در آلمان منتشر می‌شود. این نسخهٔ گزارش مربوط به 2021 است که در آن تغییرات تمام شاخه‌های صنایع خلاق و فرهنگی بررسی شده‌اند. در اب...

گزارش بررسی صنایع خلاق و فرهنگی در 2021

این گزارش را وزارت فدرال روابط اقتصادی و فعالیت‌های اقلیمی آلمان در 2022 دربارهٔ بررسی فرهنگ و صنایع خلاق منتشر کرده است. گزارش بررسی صنایع خلاق و فرهنگی به‌صورت سالانه در آلمان منتشر می‌شود. این نسخهٔ گزارش مربوط به 2021 است که در آن تغییرات تمام شاخه‌های صنایع خلاق و فرهنگی بررسی شده‌اند.

در ابتدای گزارش از آمارها و داده‌های 2020 استفاده شده سپس همین اطلاعات در 2021 نیز بررسی شده‌اند تا خواننده درک بهتری از تغییرات این صنایع در سال گذشته داشته باشد. در انتهای گزارش مفهوم تازهٔ نوآوری متقابل (Cross-innovative) با هدف بررسی قابلیت‌ها و استعدادهای بالقوه آن مطرح شده است. این مفهوم به معنی همکاری دو یا چند شاخه و استفاده آن‌ها از ظرفیت‌های یکدیگر است.

در این گزارش به عناوین زیر پرداخته شده است:

  • دربارهٔ فرآیند بررسی
  • شاخه‌های صنایع خلاق و فرهنگی
  • نکات کلیدی صنایع خلاق و فرهنگی در 2020
  • اطلاعات کلیدی صنایع خلاق و فرهنگی در 2020
  • گزارش برگ شاخه‌های صنایع خلاق و فرهنگی
    • صنعت موسیقی
    • بازار کتاب
    • بازار هنر
    • بازار سینما
    • صنعت صداوسیما
    • بازار هنرهای نمایشی
    • صنعت طراحی
    • بازار معماری
    • بازار مطبوعات
    • بازار تبلیغات
    • بازار نرم‌افزار/بازی‌ها
  • به‌روز‌رسانی: بازار بازی‌ها
  • تمرکز ویژه: کارگران خوداشتغال
  • قابلیت‌های نوآوری متقابل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت فایل آمار

فهرست مطالب

صنعت محتوای خلاق در کره‌جنوبی

صنعت محتوای خلاق یکی از شاخه‌های اصلی صنایع خلاق است که روایت‌های داده‌محور از آن کمک شایانی به آگاهی و احصای وضعیت صنایع خلاق در هر کشور می‌کند. ب...

تجزیه و تحلیل بازار تبلیغات دیجیتال در سال 2023

امروزه گسترش اینترنت و فضای مجازی منجر به ظهور نوع جدیدی از تبلیغات به نام تبلیغات دیجیتال شده است. تبلیغات دیجیتال[1] به شیوه تبلیغ محصول یا خدمات...

چشم‌انداز ۲۰۳۰ بریتانیا در صنایع خلاق

صنایع خلاق بریتانیا در سال‌های اخیر رشد 32درصدی داشته‌اند و بین سال‌های 2010 تا 2019 بیش از 1.5 برابر نرخ رشد 20درصدی اقتصاد بریتانیا رشد کرده‌اند....

گزارش وضعیت جهانی دیجیتال 2023

به‌واسطه‌ی اینترنت امروزه دیگر همه‌ی ما، ساکنان جهانی از جنس دیجیتال شده‌ایم و در بخش‌هایی مختلف از آن سکونت داریم. اما شاید برای شما هم سؤال شده ک...