نوع : گزارش
نوع فایل : PDF
زبان : انگلیسی
صفحه : 123

نگاهی کلی به سینما

عملکرد سینما از ۱۹۷۱ در گیشه ثابت و موفقیت‌آمیز مانده است. در ۲۰۱۸ نیز میزان فروش بلیت به ۱۰۴ میلیارد پوند رسید.

پرفروش‌ترین فیلم در ۲۰۱۸، سینمایی انتقام جویان بود که در انگلستان، ۷۰.۸ میلیون پوند درآمد کسب کرد. ۲۵ درصد از گروه سنی ۱۶ تا ۳۴ سال، برای تماشای فیلم انتقام‌جویان به سینما رفتند.

سینما منحصربه‌فرد، جذاب و به اشتراک‌گذارندهٔ نقاط مشترک میان انسان‌هاست و فقط بینندگان به سمت آن جذب نمی‌شوند؛ لیدی گاگا، بیانسه و بسیاری از مشاهیر نیز مشتاق‌اند در سینما نقشی داشته باشند.

طبق داده های این گزارش، ۴۴ درصد از بینندگان به همراه دوستان خود و ۳۳ درصد از افراد با همسر یا نامزد خود به سینما می‌روند. بزرگ‌ترین سینما در لندن، ۴۵۰۰ نفر ظرفیت دارد. در ۲۰۱۹، حدود ۶ میلیون نفر برای تماشای فیلم به ۳۶ سینما در انگلیس رفته‌اند.

سینما برای جذب مخاطبان ۱۶ تا ۳۴ ساله باید این کارها را انجام دهد:

۱) ایجاد کمپین

۲) انتقال پیام به مخاطب

۳) تأثیرگذاری در بیننده

مخاطبان ۱۶ تا ۳۴ ساله از تبلیغات سینما استقبال بهتری می‌کنند. ۷۲ درصد از مخاطبان این ردهٔ سنی معتقدند که سینما مثل حباب است تا زمانی که در آن حباب هستند دنیای بیرون بر آن‌ها نفوذی ندارد. اصطلاح حباب زمینه‌ساز بسیاری از پیام‌های احساسی و منطقی است و تأثیر تبلیغات را بیشتر می‌کند.

 

در ادامه خواهیم خواند:

چرا سینما؟

بازار آثار سینمایی

مأموریت ۱۶ تا ۳۴ ساله ها: عرضه، انتقال پیام، تأثیرگذاری

قدرت سینما در بخش سمعی بصری

‌چطور بلیت‌های سینما را تهیه کنیم؟

استودیوهای شرکت دیجیتال مدیا

عمل کردن به ایده‌ها

۲۰۱۹: سال سینمایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *