نمودارهای ۲۰۱۸ نشان میدهند که سینماهای بریتانیا از ۵۰ سال گذشته تا به این سال، بیشترین مخاطب را جذب کردهاند. سینما با وجود رسانههای رقیب، همچنان مخاطبان زیادی دارد. بسیاری از این مخاطبان، ۱۶ تا ۳۴ ساله هستند و کمتر تحتتأثیر برندهای مختلف قرار میگیرند. سینما در عرصهٔ تبلیغات قدرتمند است و پیشبینی میشود که در سال آینده، با در دست گرفتن تبلیغات اینترنتی، در سطح جهانی رشد کند.
قدرت منحصربهفرد سینما جذب مخاطبان ثابت است و همین آن را به محل بسیار مناسبی برای سرمایهگذاری شرکتهای تبلیغاتی تبدیل میکند. سینما به شرکتها فرصت میدهد که مردم را سرگرم کرده و توجهشان را به برندهای خود جلب کنند.
برای نمایش بهترین عملکرد در عرصهٔ تبلیغات در سال گذشته، فستیوال جایزه را برگزار کردیم و هر برند در بخشهای مختلف معرفی خواهد شد.
در ادامه میخوانیم:
فهرست محتوا
مقدمه
پیشگفتار کارن استیسی
پیشگفتار کلر بیل
داورها
بهترین بهرهبرداری از سینما در مقیاس کوچک
بهترین بهرهبرداری از سینما در مقیاس بزرگ
بهترین قراردهای کمپین سینما
بهترین کمپین توزیع و عرضهٔ سینمایی
بهترین بهرهبرداری از تکنولوژی در عرصهٔ سینما
بهترین کمپین بازاریابی در سینما
جایزهٔ بزرگ