روایت یکتانت از بازاریابی دیجیتال ایران در سال 1401

روایت یکتانت از بازاریابی دیجیتال ایران در سال 1401

روایت یکتانت از بازاریابی دیجیتال ایران در سال 1401

امروزه تبلیغات برای دیده شدن از راه‌های مختلفی به سمت ما می‌آیند؛ فرقی نمی‌کند در حال پیاده‌روی باشیم یا رانندگی، در خانه باشیم یا محل کار، فیلم و سریال ببینیم یا وب‌گردی کنیم، تبلیغات (شاید) مانند کسی که از دیدنش زیاد خوشحال نمی‌شویم، مشتاقانه می‌خواهند با ما دیدار کند. در این میان تبلیغ‌کنندگان...

روایت یکتانت از بازاریابی دیجیتال ایران در سال 1401

امروزه تبلیغات برای دیده شدن از راه‌های مختلفی به سمت ما می‌آیند؛ فرقی نمی‌کند در حال پیاده‌روی باشیم یا رانندگی، در خانه باشیم یا محل کار، فیلم و سریال ببینیم یا وب‌گردی کنیم، تبلیغات (شاید) مانند کسی که از دیدنش زیاد خوشحال نمی‌شویم، مشتاقانه می‌خواهند با ما دیدار کند. در این میان تبلیغ‌کنندگان نیز به‌دنبال راه‌هایی هستند که بیشترین امکان را برای دیده شدن محصول یا خدماتشان مهیا کنند. وجود راه‌های متنوع در تبلیغات دیجیتال باعث شده تا این روش امکان‌های زیادی برای کسب‌وکارها و صاحبان تبلیغات با توجه به اهداف مختلف آن‌ها داشته باشد. به همین دلیل بازاریابی دیجیتال اکنون، در صدر فهرست هر تبلیغ‌کننده‌ای نشسته است.

با اینکه بازاریابی دیجیتال در ایران قدمت کمتری نسبت به حضورش در کشورهای دیگر دارد، اما افزایش ضریب نفوذ و استفاده از اینترنت میان مردم ایران در دهه گذشته سبب شده که این نوع تبلیغات با سرعت زیادی در حال رشد باشد و از کسب‌وکارهای کوچک تا غول‌های اقتصادی از آن استفاده کنند. با توجه به اهمیت مطالعه و تجزیه و تحلیل وضعیت بازار تبلیغات دیجیتال، موسسه تبلیغاتی یکتانت، چند سالی است که گزارشی سالانه از وضعیت بازاریابی دیجیتال در ایران را منتشر می‌کند و در آن با تکیه بر آمار و داده‌های مستخرج از منابع گوناگون، سعی در ارائه تصویر روشنی از صنعت بازاریابی و تبلیغات در ایران دارد.

مطابق با گزارش سال 1401 یکتانت، بازار تبلیغات دیجیتال در ایران در سال‌های اخیر به‌دلیل افزایش نفوذ اینترنت رشد کرده است. تبلیغات از طریق روش‌های مختلفی مانند وب‌سایت‌ها، رسانه‌های اجتماعی، اپلیکیشن‌ها و موارد دیگر به دست مردم می‌رسند و کسب‌وکارهای بزرگ و کوچک از بازاریابی دیجیتال برای دستیابی به مخاطبان استفاده می‌کنند ولی هنوز آمار رسمی از مجموع هزینه‌های تبلیغات دیجیتال در کشور وجود ندارد.

داده‌ها این گزارش حاکی از استفاده زیاد از رسانه‌های اجتماعی برای تبلیغات دیجیتال دارند، برای مثال فقط بیش از 150 هزار کانال و صفحه تبلیغاتی در تلگرام و اینستاگرام و بیش از 650 هزار فروشگاه در اینستاگرام موجود هستند، که این امر نشان‌ دهنده اهمیت تبلیغات دیجیتال در ایران است. همچنین با توجه به افزایش اعتماد مردم، تبلیغات دیجیتال در ایران پتانسیل بسیار زیادی برای رشد مداوم دارد.

آمارها و مطالبی که به‌طور دقیق‌تر در گزارش بررسی می‌شوند: 

  • بازار تبلیغات دیجیتال در جهان
  • بازار تبلیغات دیجیتال در ایران
  • دیدگاه مردم ایران درباره بازاریابی دیجیتال
  • تبلیغات در وب‌سایت‌های ایرانی
  • وضعیت تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی
  • نگاهی به تبلیغات در اپلیکیشن‌ها
  • تبلیغات بازگشتی
  • تبلیغات با گوگل ادز
  • رپورتاژ آگهی، روشی برای اعتبار نشان‌
  • وضعیت تبلیغات در رسانه‌های نمایشی VOD
  • دیدگاه صاحبان کسب‌وکارها درباره روش‌های تبلیغات دیجیتال
  • و…

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت فایل آمار

فهرست مطالب

پایگاه دانش مرتبطی یافت نشد