حذف نژادپرستی و شکاف نژادی در صنعت بازی‌های ویدئویی

حذف نژادپرستی و شکاف نژادی در صنعت بازی‌های ویدئویی

حذف نژادپرستی و شکاف نژادی در صنعت بازی‌های ویدئویی

الیزابت هاکنی ۲۰۱۸   صنعت بازی‌های ویدئویی مملو از خلاقیت و در بسیاری از زمینه‌ها برتر است؛ اما ضعف‌هایی هم دارد. یکی از کمبودهایی که در این صنعت احساس می‌شود، توجه نکردن به اقلیت‌ها در بازی‌ها است. کمپانی‌هایی مانند سونی و شرکت‌های کوچک بازی‌سازی در توجه نکردن به اقلیت‌ها، به یکدیگر شباهت د...

حذف نژادپرستی و شکاف نژادی در صنعت بازی‌های ویدئویی

الیزابت هاکنی ۲۰۱۸

 

صنعت بازی‌های ویدئویی مملو از خلاقیت و در بسیاری از زمینه‌ها برتر است؛ اما ضعف‌هایی هم دارد. یکی از کمبودهایی که در این صنعت احساس می‌شود، توجه نکردن به اقلیت‌ها در بازی‌ها است. کمپانی‌هایی مانند سونی و شرکت‌های کوچک بازی‌سازی در توجه نکردن به اقلیت‌ها، به یکدیگر شباهت دارند.

فعالیت در زمینهٔ بازی‌های ویدئویی نیازمند پیش‌زمینه‌هایی است و فرد علاقه‌مند باید از تکنولوژی‌های جدید، مهندسی و ریاضیات اطلاعات دقیقی داشته باشد. صنعت بازی‌های ویدئویی در حال رشد است اما هنوز تصویر درستی از جامعهٔ موجود نشان نداده است. این صنعت برای باقی ماندن و توانایی رقابت با دیگر صنایع، باید تمام سلایق را در نظر بگیرد.

علاوه‌ بر اینکه صنعت بازی‌های ویدئویی ضعف خود را پذیرفته و برای برطرف کردنش تلاش می‌کند، عده‌ای معتقدند که این تغییرات با سرعت کافی ایجاد نمی‌شوند.

این مقاله به عواملی می‌پردازد که سبب کمبود تنوع نژادی در بازی ها شده‌اند و برای رفع آن، راهکار می‌دهد. همچنین به پیشرفت‌های بازی‌های موبایلی می‌پردازد و این نکته را مطرح می‌کند که پیشروی‌های تکنولوژی چگونه باعث افزایش تقاضا برای بازی‌های باکیفیت می‌شوند.

 

در این مقاله می‌خوانیم:

معرفی

پیش‌زمینه

تاریخچهٔ صنعت بازی

سال‌های اولیه

دموگرافی‌های صنعت بازی‌های ویدئویی

دگرجنس‌گرا، سفیدپوست، مذکر: وضعیت صنعت بازی‌های ویدئویی

بی‌توجهی به اقلیت‌ها

خلق کاراکترها

کاهش برنامه‌نویسان و بی‌توجهی به رشته‌های مهندسی

نسخه‌های آزمایشی

باورهای نادرست دربارهٔ گیمرها

اقلیت‌های جنسی و گیمرهای نوظهور

بیشترین بازی‌ها و گیمرهای کلیشه شده

بازی های ویدئویی خشن

کودکان و خشونت

بازی‌های اکشن

گیمرها

منتقدان صنعت بازی

کلیشه‌ها

آموزش

مواضع اقتصادی

 

تاریخچهٔ ضعف نژادی و جنسیتی

زندگی واقعی در تقابل با بازی‌ها

ترویج اقلیت‌ها از طریق بازی‌های ویدئویی

اصلاح رفتارهای نژادپرستانه و توهین‌آمیز

اشاره به مسائل برخاسته از نژادپرستی

همبستگی با کاراکترها

پذیرش گروه‌های جدید

حذف تعصبات

درخواست‌ها

ترویج اقلیت‌ها: موانع و پیشرفت‌ها

بودجه‌بندی رشته‌های علوم و مهندسی

بودجه‌های حکومتی

بودجه‌های دولتی

بودجه‌های محلی

علوم و مهندسی در 2020

ایجاد گام‌های اول

موانع پذیرش اقلیت‌ها

جمع‌بندی

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دریافت فایل آمار

فهرست مطالب

صنعت بازی‌ ویدئویی در آیینه آمار

گزارش استاتیستا[1] از صنعت بازی ویدئویی نگاهی جامع و همه‌جانبه به این صنعت در سال 2023 انداخته است و داده‌های ارزشمندی همچون درآمد بازار بازی‌های و...

گزارش جهانی بازی ابری در سال 2022

شرکت‌های بازی‌سازی از نوآوری‌های مختلف برای درآمدزایی بیشتر استقبال می‌کنند. یکی از این نوآوری‌ها گیمینگ ابری[1] است که به مرور زمان در حال بالغ شد...

بازار بازی های ویدیویی در آلمان (بررسی گیمرهای آلمانی)

آلمان پنجمین بازار بزرگ جهان از نظر درآمد بازی در سال 2022  و دومین بازار بزرگ بازی در اروپا است. این کشور 44.3 میلیون گیمر دارد. می‌توان گفت که از...

بررسی روند بازی واقعیت مجازی

شرکت تحقیقاتی Newzoo که در تحلیل و ارائه‌ی آمار صنعت بازی تخصص دارد، به تازگی گزارشی را از وضعیت بازی واقعیت مجازی منتشر کرده است. در مقدمه‌ی این گ...