الیزابت هاکنی ۲۰۱۸
صنعت بازیهای ویدئویی مملو از خلاقیت و در بسیاری از زمینهها برتر است؛ اما ضعفهایی هم دارد. یکی از کمبودهایی که در این صنعت احساس میشود، توجه نکردن به اقلیتها در بازیها است. کمپانیهایی مانند سونی و شرکتهای کوچک بازیسازی در توجه نکردن به اقلیتها، به یکدیگر شباهت دارند.
فعالیت در زمینهٔ بازیهای ویدئویی نیازمند پیشزمینههایی است و فرد علاقهمند باید از تکنولوژیهای جدید، مهندسی و ریاضیات اطلاعات دقیقی داشته باشد. صنعت بازیهای ویدئویی در حال رشد است اما هنوز تصویر درستی از جامعهٔ موجود نشان نداده است. این صنعت برای باقی ماندن و توانایی رقابت با دیگر صنایع، باید تمام سلایق را در نظر بگیرد.
علاوه بر اینکه صنعت بازیهای ویدئویی ضعف خود را پذیرفته و برای برطرف کردنش تلاش میکند، عدهای معتقدند که این تغییرات با سرعت کافی ایجاد نمیشوند.
این مقاله به عواملی میپردازد که سبب کمبود تنوع نژادی در بازی ها شدهاند و برای رفع آن، راهکار میدهد. همچنین به پیشرفتهای بازیهای موبایلی میپردازد و این نکته را مطرح میکند که پیشرویهای تکنولوژی چگونه باعث افزایش تقاضا برای بازیهای باکیفیت میشوند.
در این مقاله میخوانیم:
معرفی
پیشزمینه
تاریخچهٔ صنعت بازی
سالهای اولیه
دموگرافیهای صنعت بازیهای ویدئویی
دگرجنسگرا، سفیدپوست، مذکر: وضعیت صنعت بازیهای ویدئویی
بیتوجهی به اقلیتها
خلق کاراکترها
کاهش برنامهنویسان و بیتوجهی به رشتههای مهندسی
نسخههای آزمایشی
باورهای نادرست دربارهٔ گیمرها
اقلیتهای جنسی و گیمرهای نوظهور
بیشترین بازیها و گیمرهای کلیشه شده
بازی های ویدئویی خشن
کودکان و خشونت
بازیهای اکشن
گیمرها
منتقدان صنعت بازی
کلیشهها
آموزش
مواضع اقتصادی
تاریخچهٔ ضعف نژادی و جنسیتی
زندگی واقعی در تقابل با بازیها
ترویج اقلیتها از طریق بازیهای ویدئویی
اصلاح رفتارهای نژادپرستانه و توهینآمیز
اشاره به مسائل برخاسته از نژادپرستی
همبستگی با کاراکترها
پذیرش گروههای جدید
حذف تعصبات
درخواستها
ترویج اقلیتها: موانع و پیشرفتها
بودجهبندی رشتههای علوم و مهندسی
بودجههای حکومتی
بودجههای دولتی
بودجههای محلی
علوم و مهندسی در ۲۰۲۰
ایجاد گامهای اول
موانع پذیرش اقلیتها
جمعبندی