نوع : مقاله
نوع فایل : PDF
زبان : فارسی
صفحه : 22

بررسی فرایند سیاست‌گذاری در صداوسیما

سیاست‌گذاری در هر عرصه‌ای باید بازتابی از الگوها و ارزش‌های جامعه و در راستای تحقق اهداف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی همان جامعه باشد و سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی نیز از این اصل مستثنی نیست. موفقیت صداوسیما به‌عنوان نهادی عمومی بستگی به نوع سیاست‌گذاری‌اش دارد و از این نظر دارای اهمیت فراوان است. فرایند سیاست‌گذاری صداوسیما ضعف‌های زیادی دارد؛ ما در این پژوهش آسیب‌شناسانه به این موضوع پرداختیم و در پایان پیشنهادات خود را به آن افزودیم.

 

 

در این گزارش می خوانیم:

مقدمه

مبانی نظری تحقیق

مفهوم سیاست‌گذاری رسانه‌ای

ضرورت سیاست‌گذاری در رسانه

مدل‌های سیاست‌گذاری رسانه‌ای

اصول سیاست‌گذاری رسانه‌ای

چالش‌ها و موانع پیش روی سیاست‌گذاری رسانه‌ای

روش تحقیق

یافته‌های تحقیق

آسیب‌های فرایند سیاست‌گذاری در سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران

بحث و نتیجه‌گیری

آسیب‌های محتوایی، ساختاری و زمینه‌ای

محدودیت‌های تحقیق و پیشنهادها

منابع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *