امروزه برندسازی در صنعت گردشگری بسیار پرطرفدار شده است و کشورها برای رسیدن به این جایگاه هزینههای زیادی میکنند. با وجود برند گردشگری، منبع دقیق و مستندی ایجاد می شود و اطلاعات دقیقی از مقصد به بازدیدکنندگان ارائه میدهد. همچنین برندسازی باعث میشود هر مقصد ویژگی خاصی داشته باشد و متمایز از سایر مقاصد شود؛ به عبارت دیگر نتیجهٔ سازوکار برندسازی در زمینهٔ گردشگری این است که مسافر انتخاب درستتری کند.
در این گزارش می خوانیم:
مقدمه
اهمیت برندسازی برای مقصد
چارچوب مفهومی تحقیق
شخصیت برند
موقعیتیابی برند
اصالت برند
خدمات ابتدایی
ساخت برند
ارتباطات رسانهای
روابط مصرفکننده
روششناسی تحقیق
تحلیل یافتههای تحقیق
بحث و نتیجهگیری
پیوستها
منابع