نوع : مقاله
ناشر :
نوع فایل : PDF
زبان : فارسی
صفحه : 18

آسیب‌ شناسی برند گردشگری ایران

امروزه برندسازی در صنعت گردشگری بسیار پرطرفدار شده است و کشورها برای رسیدن به این جایگاه هزینه‌های زیادی می‌کنند. با وجود برند گردشگری، منبع دقیق و مستندی ایجاد می شود و اطلاعات دقیقی از مقصد به بازدیدکنندگان ارائه می‌دهد. همچنین برندسازی باعث می‌شود هر مقصد ویژگی خاصی داشته باشد و متمایز از سایر مقاصد شود؛ به عبارت دیگر نتیجهٔ سازوکار برندسازی در زمینهٔ گردشگری این است که مسافر انتخاب درست‌تری کند.

 

در این گزارش می خوانیم:

مقدمه

اهمیت برندسازی برای مقصد

چارچوب مفهومی تحقیق

شخصیت برند

موقعیت‌یابی برند

اصالت برند

خدمات ابتدایی

ساخت برند

ارتباطات رسانه‌ای

روابط مصرف‌کننده

روش‌شناسی تحقیق

تحلیل یافته‌های تحقیق

بحث و نتیجه‌گیری

پیوست‌ها

منابع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *